HotSpell
In this iconic series, some of which will be included in the Whitney Biennial film programme in 2012, Kuchar enjoyed mixing the meteorological with the corporeal, and his solipsism with the desire for social interaction. His eccentric journalistic escapades ended with a visit to Norman, Oklahoma.