Goose Weather
Film images, poems and archive material, manipulated by means of collage, editing and cheap effects: this is the strategy Sutcliffe has been applying for almost a decade. In old samples of no more than a few enigmatic minutes, he points us back to the pre-MTV era of British culture and television.