God Moves on the Water
Composer/filmmaker Erik Bünger combines two musical narratives about the sinking of the Titanic, with 70 years in between: that by Celine Dion and by Blind Willie Johnson (1929). In a hilarious way, the new context of both versions permanently changes the way we think about the well-known tearjerker My Heart Will Go On.