German Song
A lyrical short film to the sombre tones of the number by the indie rock band Come. A girl roams and enjoys herself in the apparently grimy atmosphere of a town. The black-and-white film German Song , shot on Super-8 with chance images of people and situations, exudes a special home-movie feel.