Empire of Evil
Students of the San Francisco Art Institute clearly enjoy acting out Kuchar’s idiosynchratic film noir satire. Combining a love triangle with homoerotic subculture, the story gradually slides into outlandish orgies. An exuberant celebration of creative freedom in the face of death.