Do I Belong?
A man is confronted with a question of identity. While he gets ready for work, he is waylaid by a festive gang of acquaintances from the gay scene in Toronto. A lipdub music video by the ‘queer’ church folk group The Hidden Cameras that was largely made in a single take.