Dichtung und Wahrheit
The artist himself claims to have undergone a radical change in position with this film, from the role of perfectionist artist to that of hunter and gatherer. For this reason, the film, which consists in its entirety of raw material for three commercials, must be seen to be gathered on purpose rather than found footage.