De magische tol
A spinning top performs on stage, and while it turns enthusiastically, it brings images of a circus acrobat and his donkey to life. A very short and charming film by Joost van Veen, made for children as part of the project Big Art for Small People (Grote Kunst voor Kleine Kinderen) by Cut-n-Paste and KRO TV.