Dans le cadre
The actress Karine (Norah Krief) is taking an audition for the first time in ages. Showing emotions, switching, staying in the frame and crying. Crying is easier said than done. Her opposite number gives her a helping hand. An impressive display of competence that should not be missing at any film festival.