Caridea and Ichthyes
Fish and crustaceans appear to swim within an ether of natural and unnatural energies. Fifth film in a series of five short film studies, commissioned by the San Francisco Exploratorium, studying aspects of insect and animal life, viewed within a succession of environments in unexpected ways.