Bobby Yeah
Bobby Yeah demonstrates such a staggeringly unprecedented abundance of imagination in its stop-motion, squelchy silicon and revolting rubber universe that we can only pray it comes hermetically sealed. Nightmares aren’t usually accomplished in such profoundly original, perfectly sub-humanoid shapes. Push that button!