Beijing: The Second Ring
A video document of the two opposite directions of traffic flow on 33 bridges along Beijing’s 'second ring'. The artist records a single one-minute-long frame for each direction on the bridge. The entire piece is made up of 66 segments. The length of the film is 1 hour and 6 minutes.