Alone with the Moon
Stepping aside from his adventures in psychedelic insurrection under the CARTUNE XPREZ and HOOLIGANSHIP monikers, Peter Burr creates instead a slow, liminal illusion in black-and-white, switching perspectives and matrices and crescendoing in time with Christopher Doulgeris’ portentously pulsating soundtrack.