All That She Surveys
The idea and screenplay are by James Benning: a day in the life of a young woman (a beautiful role by Amy Seimetz). We see her successively survey her surroundings in a coffee house, become emotional at a tram stop, deep in thought on the tram and attentive in a museum. She looks and listens and takes in the world.