A sexual reminiscence, a utopian gender-bending sci-fi of psychometric suggestibility about a place beyond words. Gorgeously shot amongst the gorse, slate and moss of North Wales’ Snowdonia mountains, Agatha features Gibson herself as protagonist and narrator, continuing her filmmaking explorations with a new looseness and spontaneity within the paradigm of Cornelius Cardew’s dream recollection.