7 Peaks
Would it be possible to survey our complex existence on a mountain? Do angels fly around? Or do you have to fight off dragons? This timeless journey over the summits of Europe is the last part of a trilogy about the cultural significance of the landscape, after Desert 79°: 3 Journeys Beyond the Known World and 5 Walks.