11 Flowers
Wang Han is 11 years old and is growing up during the Cultural Revolution in the countryside of China. His calm, everyday life in which adults work in the factory and children go to school is disrupted. While he is playing, Wang’s new shirt, which has been made with great difficulty, is stolen. The culprit is a man suspected of murder who has escaped and asks the boy to help him.