ZUT
'Zut' is a swear word for Francophones and also for the Congolese. Street talk, but not the very worst kind. You could say 'zut' instead of another much worse word - the difference between f*** with and without asterisks.
Lou, the protagonist of the film, has applied for a new job. To complete his file, he must be tested for HIV. The idea of doing the test does not appeal. So he asks his girlfriend to lend him a baby to pass as his own, and provide evidence that he is not infected. But Lou and his girlfriend do not reckon on the fact that someone might recognise the child at his new job. The boss of the company turns out to be the baby’s uncle.
A strange story, but the filmmaker has made a specialty of satirical comedies. The Chinese cast and crew found the story very original and completely un-Chinese, and thoroughly enjoyed working on the film. It looks like a Chinese feature, but the essence remains African.