ZedCrew
The filmmaker travelled to Zambia to shoot a documentary for an NGO. In his spare time he wrote a story about a hip hop artist and his friends who want to emigrate to America illegally. Zambian vocalist Alvin 'The Lyricist' Fungo plays the lead and provided the catchy music.