Zebraman 2: Attack on Zebra City
In the year 2025, Tokyo is burdened under the regime of the Mayor and especially that of his daughter Zebra Queen, a pop star like Lady Gaga. The city has been renamed Zebra City. Five minutes a day form Zebra Time, a period in which the Zebra police can arrest any suspects or unfortunate passersby and eliminate them. It’s high time for our hero Zebraman to put in an appearance and take up arms against all this evil. In everyday life he is the insignificant teacher Ichikawa, and an unfortunate sideline is that Ichikawa has lost his memory after an attack by the Zebra police. He has forgotten his heroic deeds as Zebraman. Together with other rebels, he does his best to prevent Zebra Queen acquiring world domination.