Yoshido (Les autres vies)
A director decides to finish the film he previously had to stop working on. Yoshido (The Other Life) really is the follow-up to Life at a Distance (IFFR 2009) and has the same casually supernatural feel. A bear becomes involved and the woods are home to a ghost. A must for Murakami fans.