Variationen
Fanderl's Super-8 films, edited in-camera, are akin to brief correspondences and contrasts to reality. Contains blow-ups of: Vögel am Checkpoint Charlie, Ostberlin, Tunnel, Aus dem Empire State Building, Tortelloni, Wilde Wasser and Eisbär.