Triptiek - Beelden van een koninkrijk
The desire for economic growth, dreams bigger than we can ever hope to achieve and the intoxication of the masses: each of the triptych’s locations has an extreme, monomaniac focus on living, working or recreation. This highlights their absurdity and downsides.