Tre ore
A day in Rome. A convicted murderer gets three hours' leave from prison. He meets his daughter for an honest conversation. He briefly tries to act like a father. Understated, remarkably-acted poignant short fiction on family ties. Screened as part of Cannes Quinzaine 2010. In Rotterdam screened before A Little Closer.