Tiong Bahru
Tiong Bahru (Singapore) is the latest thoughtful short in the Desperate Optimists' series Civic Life that explores the relationship between people and their environment. Three very different characters reveal their hopes and desires to their loved ones in a shopping mall over the course of a day. Screened before Grande Hotel.