Tiger Eyes
Director of essay-like films, Frank Scheffer created the film Tiger Eyes especially for the IFFR's anniversary edition. It is a mosaic based on a number of portraits of international filmmakers (largely selected by the IFFR's directors) who are representative of the past four decades of the festival.