This Is Not Dying
This Is Not Dying is based on filmed studies of daily life around Nova Paul’s marae (tribal meeting place). Utilising three-colour separation in the printing of the film, she produces prismatic, multi-layered images where perceived reality takes a strange shift into a more unfamiliar realm.