The Voyagers
In the summer of 1977, NASA sent Voyager 1 & 2 on an epic journey into space. Together and alone, they will travel to the end of the universe. Each spacecraft carries a golden record album. While working on it, Sagan fell madly in love with Annie Druyan. The record became their love letter to humankind and each other.