The Rotten Apple
A mentally challenged woman lives on the streets of Kolkata. One day a man appears in her life. Do they have any future? An appealing diploma work shot on 35mm, which uses strong visuals within a minimalist storytelling style. It won an award at the Bonjour India Festival.