The Lost Explorer
A dying explorer stimulates Evelyn’s fantasy with his stories about Africa, as beautifully portrayed by Vogue photographer Tim Walker. A minor drama about letting go of your fantasies in order to grow up. Based on a short story by Patrick McGrath.