The Birds Know
Very charming, fresh student film about a boy who uses large dream birds to elevate his life to a higher, more idyllic plain, which includes his ideal woman and a lake. The beautiful, subtle soundtrack contributes immensely to the strange atmosphere in this ode to the imagination. Screened before Twin Brothers, 53 Scenes from a Childhood.