Subverses
Raidel may be Austrian, but she has lived in Taiwan for a long time and therefore speaks Chinese. She could make direct contact with the Chinese entrepreneurs who are changing Africa so much. She spoke to the workers in the building sites and to slam poets, critical hip-hop poets.