Stasis
Dynamic camerawork, a specific night atmosphere, the busy streets of Indian metropolises Mumbai and Bengaluru and a rickshaw driver's dubious encounters, counterpointed with a multilayered soundtrack: the ingredients for an intriguing diploma film in which the filmmaker delivers a personal discourse on the cityscape.