Small Town Murder Songs
Small Town Murder Songs is not an ordinary police thriller or a classic whodunnit, but a character study; a story about striking family bonds and religious village busybodies. With a crazy score by Bruce Peninsula, who uses a rock choir behind key scenes in slow motion. An unusual and rather sombre glimpse of a Canadian subculture and the experience of a mysterious man.