Skateistan: To Live and Skate Kabul
Diesel cherishes the interests of less affluent young people. In Kabul, the fashion brand initiated the project Skateistan, a school where boys (and girls too!) can learn to skateboard. A beautifully shot documentary, showing children find something positive to cling onto in bleak surroundings.