Shooting Stars Never Return
The Japanese brand KINO (a Japanese woman’s name and the German word for cinema) is known for its simple and refined collections. The designer Tomoe Ishikawa co-operated with her stylist to elaborate on the theme of ‘expanding’. A man and a woman share a special moment and then each go their own way. That way, they broaden their horizons.