Rough Boy
Two sisters in Kampala have a hard life. It will be difficult to hang on to the little house with the beautiful garden. The young son of one of the sisters is mentally handicapped and unpredictable. Rough Boy was developed during a workshop organised by Maisha Lab which was set up by Mira Nair. Screened before Speak.