Rayning
Layered, double-exposure images in high contrast black-and-white: 16mm maestro Robert Todd gives the film material itself more space in Rayning, yet still uses his camera with great sensitivity. 'Light rayns-rains-reigns across a dream of tranquility that thickens, darkens and evaporates.' (RT)