Random Strangers
Two people on opposite sides of the world enter into a relationship in a virtual world. Lulu and Rocky live in Buenos Aires and Berlin respectively. Their daily lives are very different to the exciting, fun virtual world they create for each other. Also screens before Gravity Was Everywhere Back Then and Tiger Eyes.