Rabbit Hole
Inspired by stories from the far north, the Icelandic designer and artist Mundi Vondi made this surrealist fairytale. Rabbit Hole is set in the expansive Icelandic landscape. A young girl meets bizarre creatures during her journey through this dreamy world.