Pro-Trusion
One snowy winter's day in New York City, a teenage boy on his way back from school stops to help an ailing 90-year-old man home. But is their meeting really a coincidence? And who's the woman sitting by the fire? Reminiscences of Roald Dahl in this carefully crafted short.