Populus tremula
How the economy's all-encompassing nature resounds in something as small as a match. Beautiful word and image experiment developed from research into the 'match king' Ivar Kreuger (1880-1932), the inventor of short-term capital and monopolism. His Swedish Match factories operate to this day.