Plank
Plank is a short documentary that follows the life of Nassim, a 15-year-old Dutch Moroccan. He is a skateboarder with big dreams. Even though he is aware that Moroccans are traditionally supposed to like football or kickboxing, he continues to pursue his interest in becoming a professional skateboarder.