Out of Thin Air
The Ladakh Vision Group is shooting a new film: Las-Del (Karmic Connection). The film director is a Buddhist monk while local housewives, policemen and taxi drivers play heroes and villains. This intriguing and charming documentary brings an appealing story about a thriving film industry in breathtaking Tibet.