On the Way to the Sea
Filmmaker returns to Wenchuan where he was born and which was hit by the most devastating earthquake in Chinese history with 70,000 deaths, 375,000 seriously injured and over 17,000 people missing. His parents survived, but lost everything. How does an artist deal with this much suffering?