O estrangeiro
A lost friend, reconstituted in flights of imagination from postcards, is newly traced in the present, creating remnants of a new absence. Ferreira is a mentor in Rotterdam's Raiding Africa project, and The Foreigner was edited by 2011's Short Profile director, Sandro Aguilar.