No Way Back
An intimate documentary about the American tattoo artist Mark Mahoney. We follow him and his customers during his work. The film is a cooperation between Yves Saint Laurent and director Ari Marcopoulous, who is known for his striking portraits of subcultures. Also the director of Claremont.