Missoni
The experimental filmmaker Kenneth Anger is known for his many cult classics from the 1960s and 1970s. In this work for the Italian fashion house Missoni, his psychedelic signature is clearly recognisable. Hypnotic and alienating, this short film takes you right back to the 1960s.