Mak
Moldavian Ilinka has been living in Switzerland with her aunt and mother for a year. She is fourteen and has just given birth to a baby boy, Mak. Her mother has heard about a baby counter and they travel there together. Heartbreaking, consummately acted fiction about motherhood.