Liquidator
The original film shows Haarlem through straightforward images and camera movements. Decay of the film stock means the images have changed dramatically. This adaptation of Willy Mullens' archive film Haarlem (1922) zooms in on these effects using digital techniques such as 'optical flow' and 'morphing'.